Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative: Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Daca tranzactia s-a efectuat cu carsul, dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.


1. GARANTIE SI CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI:


Art 1. Societatea VOMIX GENIUSN SRL asigura o garantie de 24 luni pentru produsul achizitionat care se acorda numai in urmatoarele conditii:

  • prezentarea produsului si a accesoriilor intacte cu carcasa originala, fara urme de lovituri, inundari, desfaceri sau reparatii executate de catre personal neautorizat
  • prezentarea garantiei in original, insotita de dovada achizitionarii produsului (factura sau chitanta).

Produsele vandute la categoria "Resigilate" beneficiaza de o garantie de 12 luni.

Art 2. Societatea VOMIX GENIUSN SRL  nu isi asuma responsabilitatea datelor memorate la terminalele ce necesita rescrierea soft-ului. De aceea va rugam sa salvati periodic datele memorate pe terminale.

Art 3. Garantia isi pierde valabilitatea daca produsul s-a defectat datorita:

  • nerespectarii instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, depozitare, cuprinse in documentatia care insoteste produsul
  • greselilor de instalare si intretinere, accidentelor, neglijentei sau neatentiei in utilizare
  • incendiilor si calamitatilor naturale
  • umiditatii excesive, apei sau altor lichide care au patruns in aparat, indiferent de mijloc, atestate prin urme de lichid, oxizi, rugina etc.
  • caderilor, loviturilor, socurilor, deteriorarilor mecanice sau altor acte de violenta vizibile chiar si pe carcasa, antena, acumulator sau incarcator
  • folosirii de acumulatoare sau conectarii la surse de curent neadecvate
  • conectarii accesoriilor nerecomandate de producator si utilizarii de aplicatii (software) nerecomandate de producator
  • socurilor termice sau electrice

Art 4. Aducerea la conformitate a produsului se va face intr-un termen de maxim 15 zile calendaristice, in primul rand prin repararea produsului sau prin inlocuire in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.

Art 5. Garantia curge de la data vanzarii produsului si se prelungeste cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei defectiunii aparatului pana la data repunerii in functiune a acestuia si notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Art 6. Durata medie de utilizare este de 3 ani.

Art7. Cumparatorului i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta manualului de utilizare in limba romana si a declaratiei de conformitate. Nu fac obiectul garantiei update-ul hartilor (clientul fiind informat asupra gradul de detaliere a hartiilor incluse in pachetul comercial) precum si update-ul versiunii sistemului de operare al aparatului.

Art. 8. Conform OUG 34/2014, cumparatorul client persoana fizica care a achizitionat produsul la distanta are dreptul de a returna produsele comandate, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de catre cumparator. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi etc).

Art 9. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de garantia oferita.

Garantia se acorda in conformitate cu Lg 449/2003(r) privind vanzarea produselor si garantiilor acestora, cu Lg 296/2004 -Codul Consumului in vigoare din 1.01.2007 si cu OG 21/1992(r) privind protectia consumatorilor – modificata si completata ulterior inclusiv cu legea 476/2006 si OUG 174/2008.


2. PROCEDURA DE SERVICE


  • se trimite un e-mail de informare pe adresa de e-mail service@demarc.ro
  • acest e-mail va trebui sa contina: marca produsului, model, serie de identificare, defect reclamat, adresa de ridicare a coletului, persoana de contact si numar de telefon
  • la adresa specificata se va trimite firma de curierat rapid agreata pentru a ridica produsul si a-l aduce in service.
  • coletul va trebui sa contina certificatul de garantie in original si o copie dupa bon fiscal / factura de achizitie. Incarcatoarele produselor sunt, de asemnea, necesare.

Termenul de aducere la conformitate este de 15 zile incepand cu data la care am fost anuntati de produsul defect. Nu se trimit colete fara a se face instiintare catre Unitatea service, deoarece acestea vor fi refuzate! Nu se trimit colete cu alte firma de curierat rapid, cu plata la destinatie, deoarece acestea vor fi refuzate!


3. RETUR


Conditiile referitoare la produsul returnat

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:

  • Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;
  • Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.


Produse care nu sunt acceptate la retur

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear, cosmetice);
  • Servicii care au fost comandate de client si au fost executate cu acordul acestuia;
  • Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • Produse de ingrijire personala care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;
  • Cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
  • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
  • Folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;
  • Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
  • Acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
  • In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;
  • Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • In cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
  • In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.


Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii:

  • sunt acceptate produsele care fac parte din categoria Comunicatii – IT (telefoane, tablete, laptopuri) cu conditia ca accesul la acesta nu trebuie sa fie limitat prin parole, coduri de acces sau mijloace biometrice de autentificare (scanare amprenta/iris,etc.); sa nu aiba conturi active sau setari personalizate;  sa nu contina date cu caracter personal - clientul garanteaza ca dispozitivul mobil a fost predat reprezentantilor Demarc.ro fara informatii personale sau date cu caracter personal.Demarc.ro nu este responsabil pentru datele cu caracter personal stocate pe dispozitivul mobil predat, responsabilitatea stergerii tuturor datelor cu caracter personal apartine cumparatorului inainte de a returna  produsul;
  • electrocasnice mici care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aspiratoare, roboti bucatarie, mixere, masini de tocat, aparate de gatit, blendere, storcatoare fructe, fiare si statii de calcat, aparate de cafea);
  • electrocasnicele mari care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aparate frigorifice, aparate de gatit, masini de spalat, uscatoare rufe, hote);


  Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza Demarc.ro cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site .


Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a facut prin Formularul de Retur de pe site, in termen de maxim 1 ora de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata. Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala. Suma aferenta returului se va returna prin Aceasi modalitate de plata prin care a fost platitā (Finalizata) comanda.

CONTACT:

VOMIX GENIUS SRL.; E-mail: contact@demarc.ro