Puteti cumpara produsele de pe site-ul demarc.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:


1. Online cu card bancar prin Mobilpay (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

“3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!





2. Prin card de credit emis de Banca Transilvania  (Programul Star BT) 

Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania. Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in RATE fara dobanda.

Sunt incluse in programul STAR Card  cardurile de cumparaturi:  STAR Forte,  STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium

Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR, poti aplica pentru unul apasand aici si platile online devin mai simple ca oricand:

  • Rate fara dobanda  perioada de gratie de pana la 56 de zile
  • Comision zero la toate cumparaturile   
  • Plati sigure pe internet

Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.
0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila / *8028  Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
0264.594.337  Apelabil din orice retea, inclusiv international




 







3.Mokka avans pe gustul tau. 

CUM FUNCȚIONEAZĂ MOKKA? CE TREBUIE SĂ FACI?
Intri pe site, cauti produsul favorit si in pagina acestuia iti vei putea afla limita Mokka. Ulterior, dupa ce ai pus in cos produsele dorite, alegi plata cu Mokka la checkout si rambursezi mai tarziu in 3-12 rate in functie de preferinte.
Plata cu Mokka este un program disponibil exclusiv clienților persoane fizice.
· Alegi metoda de plata Mokka la checkout.
· Introduci datele tale personale (nume, prenume, CNP, telefon, email)
· Primesti Avansul Mokka - limita disponibila pentru achizitii.
· Alegi termenul de plata preferat (3-12 luni) iar apoi te bucuri de cumparaturi fara griji.

CARE SUNT CRITERIILE PENTRU A PLĂTI CU MOKKA?
Avansul Mokka este disponibil cetatenilor romani persoane fizice cu varsta de peste 18 ani. Oricine poate aplica si va primi o limita in functie de scoringul sau individual. Limita maxima acordata este aprobata de catre partenerul financiar Revo Technologies IFN SA.
Puteti plati ulterior ratele cu cardul, prin transfer bancar.

 

4. Transfer bancar OP

Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.

Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:

  • SC VOMIX GENIUS SRL
  • CUI 43025661
  • Nr. Reg.Com.J34/459/2020
  • Sediul social: Str. Constructorilor Nr.39 sat voievoda com furculesti Teleorman
  • Banca. BANCA TRANSILVANIA  Cont IBAN: RO50BTRLRONCRT0566231602






5. NOU! Plata prin PayPo - Platesti in 30 zile 

Este valabil pentru comenzi pana in suma de 1200 lei. Cumperi acum și plătești în 30 de zile, fără costuri suplimentare!

Îți oferim o nouă metodă inovativă de plată - PayPo! Prin PayPo, îți poți organiza cumpărăturile astfel încât să ai toate produsele pe care ți le dorești, dar le achiți după ce le-ai aplicat!


Ești la început de drum și ai o mulțime de cheltuieli cu amenajarea spațiului de lucru? Lasă achiziția de produse în grija PayPo! Îți cumperi acum toate produsele de care ai nevoie și le plătești în 30 de zile! Prin PayPo, cumperi produsele tale preferate pur și simplu, mai smart!


Cum funcționează Paypo?

Plata prin PayPo durează doar câteva minute și se poate finaliza în 3 pași ușor de urmat:

1. Adaugă produsele în coșul de cumpărături pe Demarc.ro de maxim 1200 lei și alege să plătești prin PayPo. Site-ul nostru te va redirecționa către PayPo unde trebuie să completezi datele personale solicitate pentru verificarea informațiilor și transmiterea codului SMS.

2. PayPo verifică comanda, datele tale și numărul tău de telefon. După verificarea datelor informațiilor și confirmarea codului trimis prin SMS, PayPo plătește produsele tale în câteva minute, iar tu vei primi comanda în câteva zile. În cazul în care este necesar, PayPo poate solicita câteva detalii suplimentare. Stai fără grijă, produsele tale vor fi rezervate până la finalizarea verificărilor!

3. Plătești comanda către PayPo. Pentru a achita sumele datorate către PayPo, ai la dispoziție 30 de zile de la achiziția produselor.


Ce se întâmplă în cazul în care nu pot ridica comanda?

În cazul în care nu poți ridica o comandă plătită prin PayPo, de îndată ce curierul ne aduce înapoi coletul tău, anulăm automat suma datorată către PayPo pentru acea comandă.


Cum pot contacta PayPo?

Serviciul Relații cu clienții PayPo este disponibil de luni până vineri între orele 08:00-18:00. În cazul în care ai întrebări sau neclarități, îi poți contacta la telefon: 0312 294 746 sau prin e-mail la info@paypo.ro

6Plata in rate online prin Leanpay

Cumperi acum platesti mai tarziu prin Leanpay. Ai la dispozitie o modalitate simpla, complet digitala, de a plati in rate egale, cu dobanda fixa. Fara adeverinta de venit, primesti raspuns instant, alegi suma si  numarul de rate convenabil si te bucuri de produsele preferate



La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.

Produsele sunt ambalate in cutii de carton, sigilate si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare; Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat. In cazuri severe se poate refuza integral primirea si plata.